Розсилка новин
Зміни поширюються на: - підприємства, установи та організації всіх форм власності; - фізичних осіб - підприємців; - інші суб'єкти господарювання, що обслуговують споживачів; - інтернет-магазини. Тобто зміни стосуються магазинів, супермаркетів, закладів розважальної діяльності, закладів харчування та будь-яких інших закладів, що обслуговують споживачів. Разом з тим, дія Закону поширюється також на заклади, що надають освітні, соціальні послуги, здійснюють медичне обслуговування тощо. Тобто всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов'язані будуть обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою. Споживач отримав право на обслуговування державною мовою за замовчуванням у супермаркеті, інтернет-магазині, кав'ярні, ресторані, в банку, аптеці, АЗС, спортзалі тощо. Українською мовою має подаватися інформація в цінниках, інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню тощо. Інформація державною мовою про товари та послуги може дублюватися й іншими мовами і лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, прийнятною для обох сторін. У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою можна звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Відповідно до ст. 57 Закону за таке порушення Уповноважений або його представник складає акт про результати здійснення контролю за застосуванням державної мови й оголошує попередження та вимогу усунути порушення протягом 30 днів від дати складення акта. За повторне протягом року порушення Уповноважений накладає на суб'єктів господарювання штраф у розмірі від трьохсот до чотирьохсот НМДГ (5100 - 6800 грн). Відзначимо, що штрафи накладатимуть не на персонал, а на суб'єктів господарювання. * Якщо Ви помітили помилку, виділіть її в тексті та натисніть [Ctrl] + [Enter].
|